اخبار وبلاگ
نوشته شده توسط : علی

 

سلام. یه خبر جدید برای نویسندگان وبلاگ جمعی(جوانانه):

قالب این وبلاگ به زودی تغییر میکند.

اینجانب دو روزه دارم یه قالب خوب و مناسب برای وبلاگ گروهیمون طراحی می کنم که فکر کنم تا چند روز آینده آماده بشه و ما دیگه از شر این قالب پیش فرض لوکس بلاگ راحت بشیم. از همهتون معذرت می خوام که تغییر قالب زیاد طول میکشه چون من یه روز در میون امتحان میان ترم دارم ولی با همه ی این اوصاف سعی میکنم زودتر جمع و جورش کنم.

از همه ی شما نویسندگان می خوام که اگه پیشنهادی برای قالب جدید وبلاگمون دارید تو نظرات بگید تا من از اونا استفاده کنم و بتونم یه قالب همه فن حریف! بسازم.

یا حق.





:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 21 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: